بایگانی پروژه ها

این پروژه ها خاتمه یافته است و دیگر پشتیبانی نمی گردد.

 

سامانه آموزش زبان انگلیسی آوین (Filmolearn)

در راستای ارتقاء کیفیت آموزشی در کشور، شرکت آوین انس با تکیه بر تجربه طراحی و تولید سامانه های محتوا محور، اقدام به طراحی سامانه آموزش زبان انگلیسی نموده است. سامانه فیلمولرن با اعتقاد بر اصل یادگیری کلمات در موقعیت های کاربردی همچون محتوای ویدئویی، بستری را فراهم آورده است که مخاطبان می توانند با جستجوی کلمه مورد نظر خود و مشاهده برش‌های فیلم‌ها و سریال ها، محل استفاده از کلمات و همچنین شنیدن لهجه‌های گوناگون، به درک درستی از کلمه و کابردهای آن دست یابند.
فیلمولرن علاوه بر پیاده سازی به صورت مستقل، این قابلیت را دارد تا در نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی و یا به عنوان یک ویژگی منحصر به فرد (Feature) در سامانه های نمایش درخواستی (VOD) پیاده سازی شود. 
در فیلمولرن، بهتر یاد بگیرید.

پلنت

در دنیای امروز رقابت در دنیای کسب‌وکار آنقدر زیاد است که تقریبا هیچ کسب‌وکاری نمی‌تواند بدون جلب رضایت مشتری و ایجاد احساس خوب تداوم پیدا کند. به اذعان متخصصین حوزه توسعه کسب‌وکار رضایت مشتری به‌ عنوان یک محرک اصلی برای رشد کسب‌وکار حائز اهمیت است و در واقع امروزه شکست یا پیروزی یک کسب‌وکار تا حد زیادی توسط مشتریانش تعیین می‌شود.
به همین دلیل و اهمیت این موضوع و هدایت صحیح کسب و کار به سمت موفقیت، سرویس های‌ نظرسنجی مشاغل به عنوان پدیده‌ای نو بر روی بستر اینترنت راه‌اندازی شده است. این موضوع تا اندازه‌ای مهم است که حتی دیگر رضایت مشتری صرفا به ناراضی نبودن مشتریان محدود نمی‌شود و در واقع مباحث عمیق‌تر احساسی مانند تجربه مشتری و وفاداری مشتری را نیز شامل می‌شود.

امروزه روز هر کسب‌وکاری باید رضایت مشتریان خود را به عنوان هدفی اصلی و قابل پیگیری انتخاب کند. سیاست‌های فروش، بازاریابی و خدمات یک کسب‌وکار نیز باید با این هدف هم‌راستا باشد و به افزایش وفاداری مشتریان کمک کند. بالا بودن میزان رضایت مشتری می‌تواند شاخصی برای تخمین موفقیت کسب‌وکار در آینده باشد.
در واقع، هر چقدر تعداد مشتریان وفادار بیشتر باشد شانس اینکه کسب‌وکارتان در مسیر درستی قرار دارد و در آینده به فروش و موفقیت بیشتری دست پیدا می‌کند نیز بالاتر خواهد بود. براساس آمارهای موجود، احتمال فروش به یک مشتری راضی چیزی در حدود 60 تا 70 درصد است. این شانس برای یک مشتری جدید کمتر از 20درصد است!
از سوی دیگر، اگرچه هر کسب‌وکاری باید به دنبال توسعه فضای رقابتی خود و افزایش تعداد مشتریان باشد، اما هزینه جذب مشتریان جدید معمولا به مراتب بالاتر از حفظ مشتریان فعلی است.
با استفاده از سرویس پلنت شما امکان این را خواهید داشت که مستقیما و بصورت تعاملی با کاربران سایت و رسانه خود در ارتباط باشید.
پلنت تنها یک سرویس نظرسنجی کسب و کار یک طرفه نیست با پلنت حتی شما می توانید در لحظه ای خاص نظر کاربرانتان را جویا شوید، فرض کنیم شما صاحب یک رسانه پخش مسابقات ورزشی هستید و الان بازی فوتبال بین دو تیم را پخش می کنید در لحظه حساس بازی(مثلا پنالتی) می توانید از بینندگان خود در مورد احتمال گل شدن پنالتی هم سوال کنید و حتی می توانید در لحظه به پاسخهای درست جایزه تخصیص دهید

ویرایش نظرسنجی